♥ بمیری ایشاالله♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥ بمیری ایشاالله♥

د لـــم به کما رفته... 

برای مردنش دست به دعا شوید...

خـــــــــــدایـــــــا؟؟؟

(خسته ام) از خستگی ها...

دلــم (گرفته) از دلــم...

صـبر (نفسم)را بریده...

دردهایــم هـم درد میکنن...

 چقدر دلــم میخواهد کسی آرام بگویید

بــمیـری انــشالله

منم فریــاد بـــزنـم آمین



 

 




نظرات شما عزیزان:

l
ساعت17:43---13 آبان 1393
tanks for you
پاسخ:داشــٰـے ناشـٰـــے بازے کـــــُن دیــگہ تَــکـــپرے مُــــــــــــــرد ھرکـــٰے کـٰـہ تکپـــَر مونـــٰـد چـَـــــکِ افســــــــَرے خــــــــٰــــورد ...


Áäžáм
ساعت19:51---1 آبان 1393
آپم
پاسخ:با من تلخ حرف نزن من خودم زهر مارم …


aloone-boy
ساعت11:24---16 مهر 1393


لعنتے ،
כستِ ڪم ...
بین شعرهاے مـטּ،
כستـش را نگـیر.
بــے انـصاف!
مــــــرכم כارنـכ ایـטּ شعرها را مـے خـوانــنـכ...!
پاسخ:عـــــــــــزیـــــــــــزم ! برפֿـورב مـטּ بآ تو בر حـב شعورتـہ سڪوتم بـہ פֿـاطر شـפֿـــــــــصیــــــــت פֿـوבمــــــــــہ وگرنـہ تو פֿـیلے زیر ســوآلــــــــــے


reza
ساعت19:38---15 مهر 1393
یه وقت هایی انقدر بی حوصله میشی
که دل هیچ کاری رو نداری...
اون لحظه تنـــــــها چیزی که بهت آرامـــش میده
آغوش عشــــقته
آغوشی که میدونی فقط و فقط مالِ خودته ... !!
آرامشی که تو آغوش عشـــقت داری...
با هیچ چیز و هیچکس قابل مقایسه نیــــــــست...
پاسخ:احتیــــــــــــــــاط ڪنیـــــــــــב בلت פֿـاڪے باشـہ , בهنتـҐ آســــــــــفالت میشه!


مائده
ساعت18:15---14 مهر 1393

مـَــن
کَـســـیَــــــم ﮐــﻪ
ﻭﻗﺘــــــــﯽ ﯾـﻪ نَــــــفَــــــــرو
ﺩﻭﺳــــــــــﺖ داشتـــه بــــاشَـــــــــــــم…
ﻭﺍﺳــــــﻪ ﺑــقــیــــه
ﻧﻤــــــــﺎﺯ “مِــــیِـّــــــتــــــــ”
مــــــی خــــونَــــــم
پاسخ:בیرو ز اפּ ᓄــבه بوב بایه شاخه گل سرخ פּـلبخنـבی ڪه ارزפּ בاشتـم ببینــم! گریه ڪرבـפּ گفت:ـבلش برام تنگ شـבه פּلی ᓄـن فقط نگاهش ᓄـیڪرבـᓄـ... פּـقتی سنگ قبرم ازاشڪاش خیس شـבه بـوב...


مائده
ساعت18:15---14 مهر 1393
آدمها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر . . .
اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای . . .
و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی آنها تو را می شکنند . . .
بین این آدم های آدم باید عاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه . .
پاسخ:دنـیـا را بــــد ساختـه اند... کــسی را کـه دوست داری تو را دوســـت ندارد! کســــی که تورا دوسـت دارد تودوستش نداری! امــــــا... کســــی که تودوستش داری و او هم دوسـتت دارد! بــــــه رســم آییــــــن هرگز به هـم نمی رسیـــد! و این اســـت ♥رنــــــــج ♥


فرشته ی سیاه
ساعت21:58---11 مهر 1393

اینجا سرزمين واژه هاي وارونه است!
سرزميني كه "من" "نم" زده است
"يار" "راي" عوض كرده است
"راه" گويي "هار" شده است
"روز" به "زور" ميگذرد
"آشنا" را جز در "انشا" نميبيني و چه "سرد" است اين "درس" زندگي
اينجاست كه "مرگ" برايم "گرم" ميشود
.

.

.
چرا كه "درد" همان "درد" است ... !
پاسخ:داغـــونی اَم از آنجـــا شــــروع شُـــــد کــــه فَهمیـــــدَم . . . از میـــان ایـــــن همــــه “بـــود” مَــن در آرزوی یکــــی اَم کـــه ” نَبــــود “


یاقووت
ساعت22:41---10 مهر 1393
گفتند آخر خنده گریه است ...


بهانه ای جور کن: بخندم بغضم عجیب گرفته!!
پاسخ:دیگر نه باز با باز است،نه کبوتر با کبوتر این روزها زاغ هم برای مرغ عشق لاف عاشقی می زند


pirooz
ساعت18:15---10 مهر 1393
× وقــتـــــی خـــــاکــــم مــــی کنیـــــــــن + # ســـه پــاکــــــت سیـگـــــار تـــو قبــــــــــرم بــــذاریـــــــــــــن ÷ شــــــایــد شــــب اول بحثـــــــم بـا خــــدا طـــــــول کشیــــــــد ×

پاسخ:وقتی *مجازی*دلبستی... وقتی *مجازی*وابسته شدی... و *مجازی *عاشق شدی... منتظر روزی باش که*واقعی*دل بکنی... *واقعی*بغض کنی... *واقعی*اشک بریزی و خاکستر شی


DUYĞU
ساعت17:20---10 مهر 1393
بدرقه اش کن رفیق . . .
شاید با دیگری خوش تر باشد . . .
مگر خوشحالیش آرزویت نبود ؟ ؟ ؟

پاسخ:وقتی تَمــــآمِ فُحشهاے دُنیا رو نَصیبِش میكنے دُرُست زَمانیـــﮧ كــِـﮧ : بیشتَر از هَمیشِــﮧ دِلِت بَراش تَنگ شُـــده


DUYĞU
ساعت17:20---10 مهر 1393
زمان هیچوقت دردی را دوا نمیکند . . .
این ما هستیم که به مرور زمان به درد عادت میکنیم . . .

پاسخ:ادعای بی تفاوتی سخت است! آن هم نسبت به کسی که زیباترین حس دنیا را، با او تجربه کردی….!


yas
ساعت11:12---10 مهر 1393
ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺎﻥ…ﯾﻬﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﯿﮑﻨﻦ…ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺸﻦ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺩﻟﺨﻮﺷﯿﺖ…ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺸﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺕ…ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺸﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻧﺖ !..ﺑﻌﺪ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﻮﺭﯼ ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺮﻥ…ﯾﻬﻮ ﮔﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﺕ…ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺸﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﺕ ﻭ ﻫﻤﻪ ﯼﺍﺷﮑﺎﺕ…ﯾﻬﻮ ﻣﯿﺸﻦ ﺳﺒﺐ ﺑﺎﻻ ﻧﯿﻮﻣﺪﻥ ﻧﻔﺴﺖ
پاسخ:خدایا دلم زنگ تفریح میخواهدباورکن خسته شدم از این کلاس رقصیدن به ساز دنیا


reza
ساعت10:57---9 مهر 1393
فکر کردن به تو ، کار شب و روز من شده ، بس که حالم گرفته است

چشمانم غرق در اشکهایم شده ….

دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ، دلم را شکستی و رفتی ….

همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد…
پاسخ:دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟ اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .


DUYĞU
ساعت19:13---8 مهر 1393
من به قلبم افتخار می کنم با آن بازی شد ! زخمی شد ! به آن خیانت شد ! سوخت و شکست ! اما به طریقی هنوز کار می کند
پاسخ:اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی ، لبخند خداست به بنده اش اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه ، تمام مشکلاتو حل میکنه . . .


DUYĞU
ساعت19:04---8 مهر 1393
طناب رو به دور گردنم آویختند: گفتند آخرین آرزویت؟؟؟ گفتم : دیدن یار گفتند: خسته است تا صبح طناب بافته؟؟!!!
پاسخ:اینڪ اعتـرافــ ــ ــــــ میڪنم بى ڪس و ڪار شــבم … امــا هنــ ــ ــوز مثــ ــل تــو ، بـ ے همــ ــ ـــــه چیـــ ــــز نشــבم …


DUYĞU
ساعت19:04---8 مهر 1393
آدمای راست گو خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن .... خیلی راحت احساسشون رو بروز میدن..... خیلی راحت بهت میگن که دوستت دارن..... خیلی دیر دل می کنن..... اما وقتی زخمی بشن ، ساکت میشن ، چیزی نمیگن ، خیلی راحت میرن و دیگه هیچوقت بر نمیگردن!!!!!
پاسخ:یکــی بیـــاد دســتـــِ ایــــن خـــــاطـــره ها رو بــگیــــره و بـــبــَــره گـــردش !! کـــَـلافـــه کــردنــــد مــَـــرا.. بـــس کـــه نــِــق مـی زنــــنــــد بـــه جــــانــَــم..


maryami
ساعت18:21---8 مهر 1393
کم سرمایه ای نیست ؛

داشتن آدمهایی که حالت را بپرسند!

ولی...از آن بهتر

داشتن آدمهاییست که

وقتی حالت را میپرسند؛

بتوانی بگویی :خوب نیستم ...!
پاسخ:ﺗــــﺎﺑﺴﺘـــ ــــﺎטּ ! ﺣــــــﺎﻻ ڪــﻪ בﺍﺭے ﺗﻤــ ـ ـــﺎﻡ ﻣﻴــﺸﻮے ﺑـــﮕﺬﺍﺭ ﺑــﮕﻮﻳــــﻢ! ڪـــﻪ ﺭﻭﺯﻫـــــﺎے ﮔـــــــﺮﻣــــــتـ ﺳـــــرב گذشـــــتــ . . .


maryami
ساعت18:18---8 مهر 1393
دیر کرده ای ! عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من
انگار که رد نمیشود
نه زمان !
نه آب خوش !
پاسخ: نگــرانت هستـــم عشــق من ايـن ديگـــر دست خــودم نيست ! فصــل شيرينـــي لحظــه هاست اما، ... من همچنــان تابستــان که مي شــود ... دلــم شــــور مي زند !!!


maryami
ساعت18:17---8 مهر 1393
مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن،

آدم های زیادی دور و برم دارم !

آن چیزی که ندارم کسی برای ” بـا هــــــــــــــــم بـودن ” است...!
پاسخ:به همديگر مي رسيم حتي اگر ديوار چين بين دست هايمان باشد ... کجي از خاطرات برج پيزا محو خواهد شد، هر کجا که داربست هايمان باشد !!!


maryami
ساعت18:16---8 مهر 1393
دلم میخواد تو باشی،هوا هم که سرده!
یه مسیر طلایی،که پر شده از برگای مغرور و درخشنده باشه!
دستات توی دستام باشه!
کنار هم...
آروم ...یواش!
قدم بزنیم!
دلم میخواد باور کنم دوستم داری!
نمیدونم آخر این رویا باید به کجا برسیم!
ولی...
تو بهترین مسیر رو انتخاب کن!
با بهترین همسفر!
منم....خودم...تنهایی، منتظرت میشینم!
من به مقصدم رسیدم!
چند سوایی ، ، ، باور کردم،،، خوشبخت ترینم، در کنار تو!
کاش . . .
دوست داشتنـ ها با بهار زنده میشد!
کاش دلیلی برایـ اشک های پاییزی پیدا میشد!
پاسخ:امروز صبح وقتي از خواب برخواستم ... فرشته ي سمت چپـم سرگرم ِ نوشتن بود ! نميـدانم در خوابهــايم چه ميگذرد که فرشته ي سمت ِ راست سال هـاست که چيزي براي نوشتن ندارد !!! + طبيعي ايست اين همه روياي ِ تــو در خواب ... هر شب ... !


AmirHossein
ساعت1:46---7 مهر 1393
همیشه دلم میخواست بدانم

چه حالی داری

وقتی که میدانی این همه دوستت دارم

ولی تو .... بیخیالی
پاسخ:برایمـ از بازار یڪ بغض خوب بخر . . . این بغضـے ڪہ م‍ن دارم . . ؛ هر روز مـے شڪنـد . . .!


DUYĞU
ساعت22:09---6 مهر 1393
گاهي ميتوان تمام دنيا را در اغوش كشيد. . .!

فقط كافيست تمام دنيايت يك نفر باشد . . .
پاسخ:✿ اشکـ روے صـورتـمـ اسـتـ دونہ دونہ ✿ تـو دنیـا کـسی قـدره دل منـو نمیدونہ ✿ ایـن دل نمـیتونہ کـه بی تو بمـونہ ✿ دوس داره کـه تـا صـبح واسـه تـــو بخونہ ✿ اخه دلــه مـن بـی تــــو شـده یـه دیوونہ ✿ اگـه بـرے ازش میمونہ فـقط یه ویرونہ


DUYĞU
ساعت22:09---6 مهر 1393
زمانيست كه:

بيگناه پاي دار ميرود و ميخندد

نميداند كه بالاي دار خواهد رفت!

چاقو دسته ي خود را ميبرد!

محبت خارهارا گل نميكند

همانگونه كه دوري دوستي نمياورد!

و پول خوشبختي مي اورد!

"دوره ي ضرب المثل ها به پايان رسيده"
پاسخ:میان زمین و هوا، معلق.. بین ماندن و رفتن … بین علاقه و عقل … مانده بود سر در گم … ای کاش خدا کاری کند برای انتخاب درست …


DUYĞU
ساعت22:08---6 مهر 1393
قطار راهت رابگير و برو به سلامت...

نه كوه توان ريزش دارد نه ريزعلي پيراهن اضافه...

هيچ چيز مثل سابق نيست...

تقصير ما نيست كه روي حرفهايمان نميمانيم...

ما بر روي زميني زندگي ميكنيم كه هر روز خودش را دور ميزند
پاسخ:.سلامتی خودم که مست شدم ولی پست نشدم ... دل کندم ولی دل نشکستم ...


علی کوچولو
ساعت15:07---5 مهر 1393
زیـــــــــــبا تصــــویر دنـــــیا انعــــــــکاس چشـــمان زیــــــبای او در پســـــــِ مردمــــکــــــِ چشـــــــمانـــِ من اســـتکه خـــــــراب و داغــــــون و مســــــــــتم میـــــکند ..
و اشــــــکـــ مجـــــــــالــــــِ دیـــدن را از مــــــــــــــــن مــیگـــیرد ...
پاسخ: ..سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ، همان دلتنگی بی پایانی است که روزها دیوانه ام می کند !.


erfan
ساعت8:59---4 مهر 1393
لالا لالا بخواب آروم
به این دنیا امیدی نیست
جوونه بدجوری خستست
دیگه اونی که دیدی نیست
ببند چشماتو آروم باش
تمومه لحظه هام سیره
از این دنیا و آدم هاش
از این تقدیر دلگیره
پاسخ:قامتم خم شده دلــ ــــم گرفته … حس عجیب تنهایی پاهایم را میلرزاند خودت میدانی … من به این نبودنت عادت ندارم


مائده
ساعت21:01---3 مهر 1393

اگر نمی توانی پرواز کنی بدو.......
اگر نمی توانی بدوی قدم بزن
اگر نمی توانی قدم بزنی سینه خیز برو
ولی بدان هرکاری که میکنی باید به جلو بروی
"گذشته را اگر به دوش بکشی کمرت خم میشه
ولی
اگر بذاری زیر پات قدت بلندتر میشه"
پاسخ:وقتے چشمانـمـ رآ روے همـ مے گُذارمـ ... خوابــــ مـ ــرآ نمے بـ ــرد ... تـ ـــو رآ مے آورد !... از میانــ فرسنگـــ هـ ــآ فاصـ ــلهـ


مائده
ساعت21:00---3 مهر 1393
بی ارزش ترین انسانها کسی ست که

خوب بودن دیگران را بر حسب زرنگی خود بداند
پاسخ: درد یــــ ــعنی :... امشبـــم مثل شبـ ـای دیگه.... رو تخت دراز میکــــشی اهـــنگ میزاری و بـــازم فکر میکنیــــ به نبودنش!... به حــــرفایی که با هم میزدین...! به ایــــنکه چه آسون از دستش دادی!!!.... و مثل همــــیشه بازم چشـ ـمات تقــاص پس میدن....


مائده
ساعت21:00---3 مهر 1393
پیچک می شـــوم وحشـــی …!
.
می پیچـــم به پـــر و پای ثانیه هایت
تا حتی نتـــوانی لحظه ای ،
.
.
.
.
.
بی مــــــن “بــــودن” را زندگی کنـــی !!!
پاسخ:ﻫﻤﻴﺸﻬـ ﻳــﮑــــ ﺟـــــﻮﺭ ﻏـﻤـــ ﻋﺠﻴﺒــــ ﻭ ﭘــﻨــﻬﺎﻥ ﺗـــــــﻮﻱ ﺩﻟﻤــﻮﻥ ﺩﺍﺭﻳـــﻤــ ﻣﺨﺼﻮﺻــﺎ ﺑﻌـــﺪ ﺍﺯ ﻟﺤﻈﻬـ ﻫـــــﺎﻱ ﺷــــﺎﺩ..


مائده
ساعت20:59---3 مهر 1393
گاهی تنها ماندن ، بهای آدم ماندن است !
پاسخ:پسر بودن جرم نیست .. .. .. . . . بیماریستـــ بیایید با آنها مهربانتر رفتار کنیم!


مائده
ساعت20:58---3 مهر 1393
لحظه هایم نازنیند ، وقتی حضور نازنین تو را دارم !
چگونه دم از تنهایی توانم زد وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست ؟!
نه ! من تنها نیستم ! این تنهایی من است که تنهاست !
پاسخ:ای همه ی کسانی که پشت سر من حرف میزنید عاشقتونم که اینقدر درگیر من هستید...


مهران
ساعت20:29---3 مهر 1393
دِلـتـَنـگــَـم هـَمـیــن


و ایــن نـیــآز بــه هـیــچ زَبــآن

ِ شـآعـِـرآنــه ایــی نـَـدآرد

مَـن بـه پــآیـــآن ِ دِلـتَـنـگـی مـی انـدیــشـَـم

آن نـَهــآیـَتــی كــه تــو را

بــَرای هَـمـیـشـه خـوآهـَـم دآشــت ...
پاسخ:مَن تَنهایی میپَرَم اینجوری خِیلی شیک تَرَم


گیتی
ساعت18:53---3 مهر 1393
سال تحصیلی خوبی داشته باشییی عزیزدلم منکه ازهمین اول بدشانسی اوردم فک کن طبقه سوم دورترین نقطه تومدرسه خیلی سخته تامیری پایین زنگ می خوره اه الان واقعا اعصابم خورده خدایااااااا خوش باشی
پاسخ:سلام ابجی گلم .........خوش بحالت قدر این لحظه ها رو بدون از ما دیه مدرسه رفتن گذشته خووش بااشی عزیزززززم


AmirHossein
ساعت15:16---3 مهر 1393
خدایا به هیچکس اونقدر درد نده
که ارامش خودشو
توی مرگ ببینه
پاسخ:به من داده


reza
ساعت14:27---3 مهر 1393
مــ ـ ـ ـ ـ ـن بـــد نــبــودمــ



فقط


بــ ـ ـلـ ـ ـد نـــبــودمــ
پاسخ: :((((


DUYĞU
ساعت13:19---3 مهر 1393
هر از گاهی که هوای حوصله ام ابری میشه ؛
به خودم امید میدم و بیاد میارم که " خورشید هنوز سرجاشه و خاموش نشده ... "
پاسخ:امید............


DUYĞU
ساعت13:18---3 مهر 1393
این روزها عجیب دلم بچگی میخواهد خسته ام فقط یک قلم لطفا


میخواهم خودم را خط خطی کنم..
پاسخ:لاییییییییییییییییییییییک


DUYĞU
ساعت13:18---3 مهر 1393
اگر نمی توانی پرواز کنی بدو.......
اگر نمی توانی بدوی قدم بزن
اگر نمی توانی قدم بزنی سینه خیز برو
ولی بدان هرکاری که میکنی باید به جلو بروی
"گذشته را اگر به دوش بکشی کمرت خم میشه
ولی
اگر بذاری زیر پات قدت بلندتر میشه"
پاسخ:هعییی


DUYĞU
ساعت14:22---1 مهر 1393
یک پیاده رو تقریبا خلوت :
یک مرد ، یک زن ، یک زوج ؛ خوشبختیشان پای خودشان !
یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت ؛ سود و ضرررش پای خودشان !
یک زن ، یک زن ، یک رفاقت ؛ معرفت و اعتمادشان پای خودشان !
و انتهای پیاده رو …
یک من ، یک تنهایی ، یک رنج ؛ آخر و عاقبتش پای تو !
پاسخ:چه دلگیر است هم پنجشنبه باشد ! هم ابر باشد ! هم باران باشد ! هم خیابان خیس باشد ! اما. . . نه کسی باشد ! نه دستی برای فشردن ! نه پپایی برای قدم زدن ! نه نگاهی برای زل زدن !


DUYĞU
ساعت14:21---1 مهر 1393
همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:
خسرو و شیرین
لیلی و مجنون
ویس و رامین
پیر مرد و پیرزن
“تو” و اون
“من: و تنهایی…
پاسخ:تنهایی شاید همان چوب خدا بود که هیچ وقت صدایی نداشت


DUYĞU
ساعت14:20---1 مهر 1393
وقتی‌ عمق یک ارتباط رو نمیتونی‌ تخمین بزنی
‌ شیرجه زدن…
اصلا کار عاقلانه‌ای نیست!
پاسخ:باختن یعنی : یه عمر تلاش کنی شاه باشی . . . اما بعد بفهمی بی بی دلت عاشق سربازه . .


DUYĞU
ساعت14:18---1 مهر 1393
گاهی تنها ماندن ، بهای آدم ماندن است !
پاسخ:به سلامتی اونی که میبینه عشقش با کس دیگه میخنده . . . اما آروم بغضشو قورت میده و زیر لب میگه : ببین بی معرفت چقد قشنگ میخنده. . . .


DUYĞU
ساعت14:18---1 مهر 1393
لحظه هایم نازنیند ، وقتی حضور نازنین تو را دارم !
چگونه دم از تنهایی توانم زد وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست ؟!
نه ! من تنها نیستم ! این تنهایی من است که تنهاست !
پاسخ:آدم هایی هستند که بودنشون حتی مجازی به آدم آرامش میده . . .


DUYĞU
ساعت14:18---1 مهر 1393
ترجیح می دهم تنها باشم و با وقار ،
تا این که در رابطه ای باشم که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم !
پاسخ:خدایا اون دنیا اگه خواستی گناهای یواشکی مون رو نشون بدی, گریه های یواشکی مون رو هم نشون بده...!


DUYĞU
ساعت14:17---1 مهر 1393
بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست
غم دل با که توان گفت که دلداری نیست
رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر
کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . .
پاسخ:زیاد تحویلش بگیری عاشق بی محلی های دیگران میشه میدونی چرا؟ چون خوب بودن زیادی دل نمیبره دل می زنه..


یاقووت
ساعت14:13---1 مهر 1393

سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاش ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره..
پاسخ:دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافظ، تا فردا بود


مونا و محمد
ساعت13:33---1 مهر 1393
*******آپم*******

پیچک می شـــوم وحشـــی …!
.
می پیچـــم به پـــر و پای ثانیه هایت
تا حتی نتـــوانی لحظه ای ،
.
.
.
.
.
بی مــــــن “بــــودن” را زندگی کنـــی !!!
پاسخ:دلم یک دوست میخواهد که اوقاتی که دلتنگم بگوید: خانه را ول کن بگو من کِی کجا باشم...؟


AmirHossein
ساعت1:31---1 مهر 1393
دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا...
دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد
و بعد پشیمان نشد !!!...
پاسخ: دوست داشتن آدمها را می توان از توجه آنها فهمید، وگرنه حرف را که همه می توانند بزنند...


AmirHossein
ساعت2:31---30 شهريور 1393
هرگز، منتظر" فــــرداى خيـــالى" نبــاش!



سهمت را از" شــادى زنــدگــى"، همين امروز بگير.



فراموش نکن "مــقـصـد"، هميشه جايى در "انتهاى مسير" نيست...



"مـقـصـد" لذت بردن از قدمهايیست، که بــــرمـى داريم...!
پاسخ:ﺍﯾﻨﺠـــﺎ ﺍﯾــــﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ... ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺗـﻨﻬﺎ ﺳـﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺘﻀـﺎﺩ ﺑـﺎﮐﺮﻩ ﻓـﺎﺣـﺸـﻪ ﺍﺳﺖ


yas
ساعت20:22---29 شهريور 1393
اسمتو بده ...میخوام بزارم..جز...بی معرفتای عالم.
پاسخ: :((((((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ساعت 1:51 توسط ☆тαяƖαη☆ |